TU Delft te Gast bij Tennispark De Delftse Hout
Beste leden,
Aanstaande donderdag ontvangen wij een grote groep van de TU Delft op ons tennispark voor een sportieve middag en aansluitend een barbecue.
Tussen 14:00 en 17:00 uur zijn alle binnenbanen in gebruik voor dit evenement. Na afloop verplaatst de groep zich naar het terras voor een barbecue.
Hierdoor zal het terras vanaf het einde van de middag grotendeels in gebruik zijn voor dit evenement. Uiteraard blijven de buitenbanen beschikbaar volgens de reguliere reserveringen en kunnen leden binnen in het paviljoen gewoon gebruikmaken van de zitplaatsen.
Wij vragen jullie begrip voor eventuele extra drukte op het park. Voor Tennispark De Delftse Hout zijn dit mooie evenementen die bijdragen aan de levendigheid van het park en extra inkomsten genereren, waarmee we blijven investeren in onze faciliteiten en activiteiten.
We wensen iedereen alvast veel tennisplezier en hopen op mooi weer.
Met vriendelijke groet,
Team Tennispark De Delftse Hout